Så er der kun et par dage til årets arbejdsdag, som i år afholdes på lørdag den 30/5 klokken 13.00.
Vi håber på godt vejr, og mødes ved fælleshuset klokken 13.00, hvor der vil være en liste med opgaver. Når man møder op, må man gerne tilkendegive om man deltager til spisning senere!
Vi kan desværre ikke bestille container til storskrald ved Københavns Kommune længere, så hvis der er nogen der har en bil med anhængertræk, så vi kan leje en trailer, og kan køre en tur på genbrugspladsen, vil det blive modtaget med klapsalver.
Når alt arbejde er udført, vil der være fællesspisning ved fælleshuset ca. klokken 18.00.
Har man ikke mulighed for at deltage på arbejdsdagen, vil man blive opkrævet 500 kr. via fællesudgifterne.
Vi glæder os til en hyggelig og arbejdsom dag sammen!